Szkolenia z Pozycjonowania Stron - Pozycjoneria Group Tychy

Szkolenia z pozycjonowania stron

kurs pozycjonowania stron internetowych

Czego dowiesz się na szkoleniu z pozycjonowania stron?

• Rozłożę algorytm Page Rank na czynniki pierwsze i przedstawię jego wpływ na wyniki.
• Powiem jak zdobywać wartościowe linki, które będą budowały najwyższe pozycje.
• Przedstawię „etyczne” i „nieetyczne” techniki pozycjonowania.
• Omówię dokładnie ponad 20 OBECNYCH czynników wpływających na pozycje
• Zaprezentuję najnowsze wyniki testów pozycjonowania SEO!
• Przedstawię prognozy dalszego rozwoju pozycjonowania stron.

Także usłyszysz odpowiedzi m.in. na pytania:

• „Dlaczego strona wypadła z indeksu? Czyja to zasługa i jak temu zaradzić?”
• „Czy słowo kluczowe w nazwie domeny ma wpływ na pozycje?"
• „Czy końcówka domeny ma znaczenie przy pozycjonowaniu?”
• „Jak zmienić nazwę pozycjonowanej domeny bez straty pozycji?”
• „Co decyduje o pozycji w wynikach Google Maps?”
• „Co decyduje o pozycjach w wyszukiwarce grafiki?”

Przykładowy plan zrealizowanego szkolenia:

1. Strategiczne podejście do SEM

  • Google – kiedyś a teraz (jak zmienia się wyszukiwarka i na co zwracać uwagę)
  • Wyszukiwarki i ich trendy na rynku polskim i zagranicznym (porównanie wyszukiwarek)
  • Psychologia użytkowników wyszukiwarek (co warto pozycjonować?)
  • Zachowania użytkowników w testach Eye tracking (na co zwrócić szczególną uwagę przy budowie opisów metatagów)
  • SEO i jego wartość dla strony (optymalizacja i jej wpływ na pozycje)

2. Jak działa wyszukiwarka Google?

  • Jak Google widzi twoją stronę (roboty Google)
  • Jak zostać zauważonym przez Google (pingowanie, indeksacja)
  • Struktura serwerowa i Google Dance (data center)

3. Dobór słów kluczowych – 1/2 drogi do sukcesu firmy

  • Jak szukamy? (metody wyszukiwania najlepszych możliwych fraz kluczowych z danej branży)
  • Long Tail (dobór fraz wysokokonwertujących)
  • Narzędzia (przedstawienie i omówienie narzędzi do wyszukiwania)
  • Metody weryfikacji słów kluczowych a Adwords

4. Marketingowe aspekty SEO

  • Copywriting SEO – Krok po kroku jak pisać artykuły SEO
  • Wybór domen (30 tipów ważnych przy wyborze domen do własnego zaplecza)
  • Link building w polskich realiach (budowanie struktury linków)
  • Social marketing w połączeniu z pozycjonowaniem (synergia Google & Facebook & Inne)
  • Skuteczność bloga w pozycjonowaniu (budowa site)
  • Budowanie wizerunku dzięki SEO ( SEO PR)

5. Tworzenie i optymalizacja treści

  • Siła poprawnie zbudowanych meta tagów
  • Poprawna budowa kodu i wpływ na pozycje
  • Pozycjonowanie obrazków – ukryty potencjał
  • Pozycjonowanie video – olbrzymie możliwości
  • Pozycjonowanie w wynikach z Google Maps – (omówienie czynników zwiększających pozycje)

6. Problemy w indeksacji

  • Problemy na stronie
  • Flash i zawartość alternatywna
  • Google Webmaster Tools (robots.txt, sitemap)
  • Serwery i ich problemy

7. Page Rank i Trust Rank – wpływ na stronę

  • Czym są i jak działają?
  • Jaki wpływ mają na pozycje w Google?

8. Czynniki wpływające na pozycje w Google

  • Opis 20 najważniejszych czynników i pochodnych
  • Opis czynników mających negatywny wpływ na pozycje

9. Jak zdobywać linki i skąd zdobywać linki?

  • Źródła linkowania i proporcje linkowania strony
  • Metody pozyskiwania linków
  • Linkowanie wewnętrzne – maksymalizacja potencjału Twojej witryny

10. SPAM oraz Mity SEO

  • Systemy wymiany linków (etyka i skuteczność)
  • Główne mity pozycjonowania (na czym się nie koncentrować)
  • Jak sprawdzić czy strona wpadła w filtr?
  • Co zrobić, gdy strona dostanie filtr/ban?

11. Warsztaty

  • Przedstawienie skutecznych programów do pozycjonowania i wyjaśnienie ich działania
  • Katalogowanie (tworzenie opisów SEO)
  • Preclowanie (tworzenie artykułów SEO)
  • Profilowanie (tworzenie profili SEO)
  • Lista katalogów (selekcja i tworzenie branżowej listy katalogów na co zwrócić uwagę)
  • Lista precli (jak pisać i gdzie wrzucać)
  • Outsourcing czy działania wewnętrzne
  • Zlecać na zewnątrz czy wykonywać samodzielnie (wyszczególnienie kosztów
  • pozycjonowania)
  • Wybór właściwej firmy SEO (na co zwrócić uwagę)
  • Insourcing – działania wewnątrz firmy wraz z pomocą z zewnątrz

12. Dyskusja


Szkolenia z pozycjonowania przeprowadza:

Mariusz Zakrzewski – Właściciel firmy Pozycjoneria zajmującej się od 2010 roku w głównej mierze obsługą marketingową dużych hoteli oraz marek odzieżowych a także doradztwem w zakresie strategii widoczności firm w Internecie. Przeprowadzam audyty SEO, tworzę i realizuję strategie pozycjonowania stron w wynikach organicznych, sponsorowanych oraz Google Maps. Prywatnie szczęśliwy mąż i ojciec.
 

Pozdrawiam z uśmiechem,
Mariusz Zakrzewski,
specjalista SEO/SEM
właściciel firmy Pozycjoneria


Informacje szczegółowe:

4 dniowe – obejmujące pełne szkolenie dla grupy do 6 osób – 2900zł
3 dniowe – obejmujące 3/4 materiału szkoleniowego dla grupy do 6 osób – 2500zł
2 dniowe – obejmujące 1/2 materiału szkoleniowego dla grupy do 6 osób – 2100zł

  • Uczestnicy szkolenia zaznajomią się z teorią dt. pozycjonowania stron oraz ukończą warsztaty praktyczne celem samodzielnego pozycjonowania stron.
  • Uczestnicy szkolenia otrzymają materiały szkoleniowe
  • Uczestnicy szkolenia otrzymają certyfikat polsko-angielski, potwierdzający uczestnictwo i ukończenie kursu z pozycjonowania stron internetowych
  • Dzień szkolenia jest przewidywany na 4-5 godzin (czas szkolenia zależny od wielkości grupy)
  • W przypadku chęci podjęcia współpracy zostanie pobrana zaliczka w wysokości 600zł
  • Ceny zostały wyrażone w kwotach netto. Do cen zostanie doliczony ustawowy podatek VAT.
  • Dostępne terminy pod numerem telefonu: 504 786 007

Zamawiający:

  • udostępni salę szkoleniową + projektor + laptop (w przypadku braku projektora proszę o wcześniejszy kontakt)
  • jeżeli istnieje możliwość udostępni laptopy/tablety z dostępem do Internetu dla uczestników szkolenia

UWAGA: Jeżeli jesteś zainteresowany szkoleniem indywidualnym z pozycjonowania stron lub też posiadasz większą liczbę uczestników skontaktuj się ze mną za pomocą e-mail: pozycjoneria@gmail.com lub zadzwoń na nr 504 786 007 celem przygotowania indywidualnej wyceny dopasowanej do Twoich potrzeb.